p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.... ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΦΩΝΗ ....ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΉ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ!!!!

του ΑΝΔΡΕΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 


Η ΔΊΚΙΑ ΜΑΣ ΜΑΡΙΑ......


Η Μαρία Σπυροπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από το Χελιδόνι Ηλείας. Σπούδασε επί 8 χρόνια κλασικό τραγούδι με δασκάλα τη Μαρίνα Κρίλοβιτς .Στο δρόμο της τραγουδίστριας βρέθηκε ο Σταμάτης Κραουνάκης ο όποιος της έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχει στη ομάδα Σπείρα-Σπείρα στο χοροθέατρο Ροές στο Χυτήριο και στο θέατρο Χώρα .
Δισκογραφικά η πρώτη της συμμετοχή αποτέλεσε τη σφραγίδα στο δίσκο του Σταμάτη Κραουνάκη «Όλοι μαύρα και ένα πιάνο».

Η πορεία της συνεχίστηκε και η αναγνώριση από το ευρύ κοινό ήρθε με τους δυο δίσκους του Χρήστο Νικολόπουλου Συνάντηση και Εν Ιορδάνη.Ένα χρόνο μετά απέσπασε πολύ καλές κριτικές στο διπλό CD τουΣτέφανου Κορκολή «Ήλιος Θάνατος» και στη δουλειά του Nenad Jellic «Ήταν Μπόρα».Το προσωπικό της album με τίτλο «Περιμένω» περιλαμβάνει τη διασκευή του τραγουδιού Αλλάχ -ένας παλιός αυθεντικός αμανές του Νίκου Γούναρη

Έχει συμμετάσχει ακόμα:
Η λίμνη των Στεναγμών - Χρήστος Νικολόπουλος Φίλιππος Γράψας
Στου Μάγου τα Παιχνίδια – Μανόλης Γαλιάτσος
Ο Ταχύτατος Λούης - Γιάννης Μαρκόπουλος
Δεν ξέρω παρά να τραγουδώ - Δεκαεννέα συνθέτες μελοποιούν Κωστή Παλαμά
Αφιέρωμα στον Βαγγέλη Περπινιάδη
Εδώ Μένω - Μιχάλης Κουμπιός Γεράσιμος Ανδρεάτος Αλκίνοος Ιωαννίδης
Χάρης Κατσιμίχας .


Το δεύτερο προσωπικό της δίσκο με τίτλο Για το χατήρι μιας αγάπης υπογράφει ο Στάμος Σέμσης και ο Μιχάλης Μπουρμπούλης. Έχει συνεργαστεί με τους Μανώλη Μητσιά, Κώστας Μακεδόνα, Χρήστο Νικολόπουλο, Γιώργο Χατζηνάσιο, Γλυκερία, Δημήτρη Μπάση, Γεράσιμο Ανδρεάτο.

Με τον Πέτρο Βαγιόπουλο


ΜΑΡΙΑ ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να  μιλήσεις  στο portal της ορεινής Ηλείας  
 Από όλα όσα έχεις τραγουδήσει μέχρι στιγμής,  τι νομίζεις ότι σου ταιριάζει περισσότερο;     
ΜΑΡΙΑ:Το καλό λαϊκό τραγούδι πάντα με εξέφραζε!
Από τις κριτικές που άκουσες για τη δουλειά σου, υπάρχει κάποια που σε ενόχλησε;   
ΜΑΡΙΑ:  Ευτυχώς οι κριτικές που είχα για τις δουλειές μου ήταν πάντα καλές!! Σίγουρα σε αυτό συνέβαλλε η προσεκτική επιλογή που έκανα πάντα στο ρεπερτόριο μου! 
Έχεις έρθει πολλές φορές στη ηλεία? Η ανταπόκριση του κοινού ;
ΜΑΡΙΑΤο Χελιδόνι είναι η γενέτειρα των γονιών μου και η δική μου καταγωγή, οπότε καταλαβαίνεις οτι οι επισκέψεις μου είναι συχνές!!! Αγαπώ πολύ τον τόπο μου!!! Επίσης οπότε έρχομαι για δουλειές η υποδοχή του κόσμου είναι θερμή! 
  Με ποιον τρόπο βρίσκεις τα τραγούδια σου; Τα ψάχνεις ένα ένα, ή πάς σε κάποιον σύνθετη ώστε να γίνει ολοκληρωμένη δουλειά;



  ΜΑΡΙΑ: Συνήθως επιλέγω να κάνω ολοκληρωμένες δουλειές με ένα συνθέτη και στιχουργό! Έχω συμμετάσχει όμως και σε αξιόλογες δουλειές!
Υπάρχουν πράγματα στη δισκογραφία σου για τα οποία έχεις μετανιώσει;
ΜΑΡΙΑ:   Δεν έχω μετανιώσει για τις δισκογραφικές μου συνεργασίες! Άλλωστε ονόματα όπως Νικολόπουλος Σεμσης Κορκολής Μαρκόπουλος κλπ..σίγουρα αποτελούν εγγύηση!!! 
Υπάρχει κάποια συνεργασία  που σε σημάδεψε ξεχωριστά
 ΜΑΡΙΑ:   Έχω ξεχωρίσει τη συνεργασία μου με το Στάμο Σεμση!!
Με ποιον συνθέτη δεν έχετε συνεργαστεί και θα το ήθελες πολύ;
 ΜΑΡΙΑ:  Υπάρχουν πολλοί συνθέτες που θα ήθελα να συνεργαστώ αλλα κυρίως με ενδιαφέρουν καινούργιοι άνθρωποι με πιο φρέσκιες ιδεες!

Πως ένιωσες  με την μεγάλη καταστροφή που έπληξε τον τόπο μας το 2007; 
.ΜΑΡΙΑ:   Ένιωσα θυμό για την εγκληματική αμέλεια των αρχών και πίκρα για την καταστροφή του τόπου μου!!!
Υπάρχουν αναμνήσεις από τα παιδικά σου χρόνια (διακοπές) στο Χελιδόνι ;
 ΜΑΡΙΑ:    Οι αναμνήσεις μου είναι γεμάτες φως καλοσύνη και αγάπη από το ωραίο μου χωριό!
Θα είσαι σε κάποιο σχήμα  το καλοκαίρι; το χειμώνα σε κάποια μουσική σκηνή ; 
   ΜΑΡΙΑ:     Συμμετέχω σε διάφορα σχήματα το καλοκαίρι όπως με τον Σούκα και άλλους! Κανω κάποιες συναυλίες μόνη μου με μια καταπληκτική μπάντα..βέβαια απ τη πατρίδα μου δεν με έχουν καλέσει ακόμα…… όσο για τον χειμώνα είμαι ακόμα σε συζητήσεις!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ΝΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣΑ, ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΥΝΘΕΤΩΝ, ΜΠΡΑΒΩ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ !!!!!!! ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΑΣ.