p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012


ΣΥΡΙΖΑ
Νέα σκανδαλώδη παροχή προς τους ιδιώτες, εργολάβους και τράπεζες, αποτελεί η διακοπή της Ολυμπίας οδού στην Πάτρα. Η μνημονιακή κυβέρνηση καταργεί το τμήμα Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, που οι εργολάβοι θεωρούν «ζημιογόνο» και τους παραχωρεί το «φιλέτο» Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα. Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά η ορθότητα της αντίθεσης που από το 2007 είχαμε εκφράσει για τη μέθοδο κατασκευής του έργου, με την παραχώρησή του σε ιδιώτες και μάλιστα με αποικιοκρατικούς όρους και με πανάκριβα διόδια για τους πολίτες. Υπενθυμίζουμε ότι η σύμβαση, που ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφισαν στη Βουλή, δίνει στους ιδιώτες την εκμετάλλευση του έργου, όταν η συμμετοχή τους στο κόστος κατασκευής δεν ξεπερνά το 7% ! Επιπλέον, με την ανοχή των μνημονιακών κομμάτων, οι εργολάβοι συνεχίζουν παράνομα να εισπράττουν διόδια σε ένα δρόμο – καρμανιόλα, παρόλο που εδώ και 1,5 χρόνο έχουν σταματήσει κάθε κατασκευαστική δραστηριότητα! Δεν έχουν περάσει ούτε δύο εβδομάδες που οι κύριοι Βενιζέλος και Κουβέλης διαβεβαίωναν τους φορείς της Ηλείας ότι ο δρόμος θα ολοκληρωθεί. Προφανώς οι διαβεβαιώσεις τους είχαν τόση αξία όση και το περίφημο «δεν θα ληφθούν οριζόντια μέτρα»! Απαιτούμε την ολοκλήρωση της Ολυμπίας οδού μέχρι την Τσακώνα, ως δημόσιου έργου, για την ασφαλή και ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών, με προστασία του οικοσυστήματος του Καϊάφα και των οικισμών νότια της Ζαχάρως. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τη στάση των αιρετών του νομού που διαλαλούσαν ότι «θα παραιτηθούν», «θα αποσύρουν τη στήριξή τους από την κυβέρνηση» και άλλες μεγαλοστομίες. Ιδού η Ρόδος… Εκτός αν ανακαλύψουν για άλλη μια φορά την παρωδία των «θεσμικών μετώπων» που εκλιπαρούν τους υπουργούς. Επισημαίνουμε τέλος, για μια ακόμα φορά, την απαίτησή μας για επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στη γραμμή Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα, αναβαθμισμένου και ηλεκτροκινούμενου, η χρήση του οποίου πρέπει να προωθηθεί ως βασικό,  οικονομικό και οικολογικό μέσο μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων, που οι μνημονιακές κυβερνήσεις κατήργησαν, με τη σύμφωνη ψήφο των γαλάζιων και πράσινων Ηλείων βουλευτών
Η Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Ηλείας
Δημοσίευση σχολίου