Στη διάρκεια του, το Φεστιβάλ ήταν διαρκώς βασικό κομμάτι κάθε συζήτησης στην ορεινή Ηλεία και όχι μόνο. Ειπώθηκαν πολλά από διακίνηση ναρκωτικών ουσιών μέχρι και ότι θα υπάρχουν Γυναίκες ''επί πληρωμή'' και πολλά άλλα… όπως θα διαβάσετε παρακάτω στις ανακοινώσεις των πολιτών που αντιδρούσαν.
Εγώ ούτε διοργανωτής του φεστιβάλ είμαι, ούτε καν θα έλεγα «θαυμαστής»
Απλά μου αρέσει η μουσική και νομίζω ότι το φεστιβάλ έφερε πολλούς νέους
Κοντά στο δάσος έστω και για αυτές τις λίγες μέρες. Την άποψη μου την παραθέτω εδώ http://oreini-ileia.blogspot.com/2011/08/music-and-cultural-festival-11.html
Για να μην δυσφημίσω το φεστιβάλ πιστεύοντας πάντα ότι είναι καλό για τον τόπο μας, αποφάσισα μετά από σκέψη να μην αναρτήσω, για πρώτη φορά, τις καταγγελίες που μου έστειλε ο συντοπίτης και φίλος κ. Σωτ. Σωτηρόπουλος.
Ας διαβάσουμε λοιπόν το κείμενο που μου έστειλε χθες ο κ.Σωτήρης( με τις καταγγελίες μαζί) και εμπεριέχει και το κείμενο του κ. Κ.Παπαντωνόπουλου από το φιλικό site antroni.gr όπως και την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αρχαίας Ολυμπίας, ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
ΟΙ ΘΡΑΣΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΗΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΣ ΕΝΩΠΙΩ...
ΤΟ ΔΙΑΒΟΗΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ …«ΜΟΥΛΩΧΤΑ» ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ!!!... |
Ο υπογραφόμενος (ως πρόεδρος του ΠΝΕΥΜΑΤΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΙΒΡΗΣ, εκδότης του ιστορικού λαογραφικού περιοδικού «ΔΙΒΡΗ» και πρόεδρος της Κίνησης Πολιτών «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ») απευθύνθηκα με παρησία και επωνύμως, με τα παρακάτω έγγραφα ερωτήματα: Προς
1. Τους καθύλην αρμόδιους της συντεταγμένης Πολιτείας , αποδέκτες της επισυναπτόμενης ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ μας (που έχουν υποχρέωση να απαντήσουν σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους Νόμους)
2. Στα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων και την εν γένει πολιτική ηγεσία
3. Στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο που σιωπά «αιδημόνως» και δεν παίρνει θέση (αρνητική ή θετική)
4. Στις (περισσότερες κατ΄ όνομα) Περιβαλλοντικές και Πολιτιστικές Οργανώσεις που «περί άλλα μεριμνούν και τυρβάζουν»
«Ομερτά»; ένοχη σιωπή; ή συμπόρευση με τους ολετήρες της Φύσης και του Πολιτισμού;
Γιατί δεν απαντάτε στο απλό ερώτημα των πολιτών:
Ποιος έδωσε άδεια για την πραγματοποίηση του θηριώδους Φεστιβάλ στο θεσπέσιο δρυοδάσος τηςΦολόης Ηλείας;
Απαντήστε, λοιπόν.
Έρρωσθε…
Ο πρόεδρος
Σωτήρης Σωτηρόπουλος
Είχε προηγηθεί από τις 18 Ιουλίου το παρακάτω έγγραφο από το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΒΡΗΣ προς όλους τους καθύλην αρμόδιους
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Προς
1. Υπουργό Πολιτισμού κ. Π. Γερουλάνο
2. Υπουργό Περιβάλλοντος κ. Γ. Παπακωνσταντίνου
3. Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδος κ. Απ. Κατσιφάρα
4. Δήμαρχο Αρχ. Ολυμπίας κ. Ευ. Κοτζιά
5. Επιθεωρητή Δασών Περιφ. Δυτ. Ελλάδος
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Περιβαλλοντικές – Πολιτιστικές οργανώσεις και ΜΜΕ
ΕΑΛΩ Η ΚΑΠΕΛΗ!!...
Ποιος έδωσε άδεια για την πραγματοποίηση του θηριώδους Φεστιβάλ στο θεσπέσιο δρυοδάσος της Φολόης Ηλείας;
Κύριοι αρμόδιοι
Η είδηση ότι εντός των ημερών επελαύνουν «οι βάρβαροι» (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου) για να καταλάβουν επί 10ήμερο στο δάσος της Κάπελης (Φολόης), έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στην ορεινή Ηλεία.
Οι απρόσκλητοι απανταχού της γης (κατά δήλωσή τους) θιασώτες του …«μουσικού μας πολιτισμού» με την ονομασία Music and CulturalFestival θα στήσουν εκεί στο δάσος μας ένα θηριώδες «πολυκατάστημα» όπου θα πωλούν (επί χρήμασι βεβαίως-βεβαίως) ό,τι ποθεί η ψυχή του κάθε ψευτο-κουλτουριάρη ή του κάθε αφελούς «ελληναρά της ανάπτυξης» επισκέπτη τα πάντα. Από «μοντέρνα τέχνη», ολονύκτιο ξεφάντωμα, άφθονο αλκοόλ μέχρι και παντοειδείς ψυχοαπολαυτικές αποδράσεις, ενώ παράλληλα θα καταστρέφεται και θα λεηλατείται το πανέμορφο δάσος.
Και ρωτάμε τους καθύλην αρμόδιους: Από ποιον πήραν άδεια οι οργανωτές; Από το Υπουργείο Πολιτισμού; Από το ΥΠΕΚΑ; Από την Περιφέρεια; Από τον Δήμο Αρχ. Ολυμπίας; Και η αρμόδια και υπεύθυνη Δασική Υπηρεσία πώς επιτρέπει να γίνει η άλωση ενός μοναδικού χώρου που έχει χαρακτηριστεί περιοχή ιδιαίτερου κάλλους και ΝΑTURA 2000;
Ποιος είπε στους διοργανωτές ότι οι ένοικοι του δάσους Κένταυροι και οι Δρυάδες και Αμαδρυάδες νύμφες θα τους καλοδεχτούν; (καλά, ο τραγοπόδαρος θεός Πάνας, και η τοξεύτρα θεά Άρτεμις –που επικαλούνται οι ανιστόρητοι στη διαφήμισή τους- κατοικούν πολύ ψηλότερα, στον Ερύμανθο και τα ιερά Λάμπεια όρη και θα γελάνε εις βάρος τους).
Κύριοι αρμόδιοι
Εμείς οι ενεργοί πολίτες (απανταχού συμπολίτες ορεινοί Ηλείοι, γρηγορείτε!!...)
που ταχτήκαμε να προστατεύουμε το δάσος μας, που είναι το ίδιο μας το σπίτι, η ίδια η ψυχή μας ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ, ότι δεν θα επιτρέψουμε την «βάρβαρη» κατάληψη και την ανεξέλεγκτη εμπορευματοποίησή του.
Περιμένουμε την άμεση και καταλυτική παρέμβαση της Πολιτείας και του Δήμου.
Και απάντησή σας
Μετά τιμής
ο πρόεδρος
Σωτήρης Σωτηρόπουλος
(εκδότης του ιστορικού λαογραφικού περιοδικού «ΔΙΒΡΗ» και πρόεδρος της Κίνησης Πολιτών «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»)
Υ.Γ. Το παρόν να πρωτοκολληθεί και καταστεί δημόσιο έγγραφο.
Σημείωση: Ο μόνος συμπατριώτης Ηλείος που αντέδρασε (μέσω της ιστοσελιδας του ΝΕΜΟΥΤΑ, ήταν ο εκλεκτός πνευματικός άνθρωπος, συγγραφέας και διανοητής, ο Νεμουτιάνος κ. Δημήτρης Κανελλόπουλος. Ουδείς άλλος… Τι συνέβη λοιπόν; Ενοχή; Συμπόρευση; Συγκάλυψη;;;. Θα καταλάβετε από τα παρακάτω.
Η «ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ» ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ
Από τους καθύλην αρμόδιους της Ελληνικής Πολιτείας κανένας μα κανένας δεν ευαισθητοποιήθηκε να δώσει μιαν έστω απάντηση (θετική η αρνητική) εκτός από μια θαρραλέα και συνειδητή λειτουργό που έχει ταχτεί στην υπηρεσία του Περιβάλλοντος: την Κα ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ Ειδική Γραμματέα των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (που διεμήνυσε ότι θα ερευνήσει σε βάθος το όλον θέμα).
Επίσης, «άκρα του τάφου σιωπή» -πριν και κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ- από όλο τον «μπερλουσκονικό» Τύπο της Ηλείας, από όλες τις Ιστοσελίδες της Ηλείας (φίλιες και μη, σοβαρές ή μη σοβαρές, πλην λαλίστατες επί παντός του επιστητού…)
***
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ (!!) ΤΩΡΑ: ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ …ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΠΕΣΙΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ
Και ενώ όλοι αναρωτιόμαστε ποιος ξεκίνησε την απίθανη αυτή ιστορία, ποιος ήρθε σε επαφή με τους διοργανωτές, ποιος τους βοήθησε, βλέπουμε ξαφνικά στις Ιστοσελίδες «ΑΝΤΡΩΝΙ» και «ΚΟΥΜΑΝΙ ΚΙ ΑΝΔΡΩΝΙ» να δημοσιεύονται τα παρακάτω εκπληκτικά και λίαν αποκαλυπτικά, που ξεσκέπασαν τον πέπλο του μυστηρίου(!!!). Απολαύστε τα, βγάλτε τα συμπεράσματά σας και επανερχόμαστε στο τέλος για το «ρεζουμέ» της ιστορίας…
|
Στις 2 Αυγούστου (μετά Φεστιβάλ) διαβάζουμε στις ίδιες Ιστοσελίδες:
«….Παρόλη την κατακραυγή που δέχτηκε, το φεστιβάλ διεξήχθη τελικά με επιτυχία μιας και αυτό που άφησε πίσω του ήταν ο πολιτισμός και η διαφήμιση του θεσπέσιου δρυοδάσους της Φολόης.
.
Ας απαντήσουν τώρα αυτοί, που όψιμα κόπτονται για την προστασία του δάσους, στους βιοπαλαιστές ανθρώπους των χωριών της Κάπελης, που βρήκαν μεροκάματο αυτές τις δύσκολες μέρες, στους επιχειρηματίες Κουμαναίους και Γιαρμεναίους αλλά και στους Κακοταραίους του «Τσιπουροφεστιβάλ», για την πρωτόγνωρη κίνηση που δέχτηκαν τα μαγαζιά τους.
Κώστας Παπαντωνόπουλος
Στο παρακάτω κείμενο του δημοτικού συμβουλίου Αρχαίας Ολυμπίας θα διαπιστώσετε ότι οι «απρόσκλητοι βάρβαροι», που «επέλασαν ως κεραυνός εν αιθρία» στο δρυοδάσος της Κάπελης, είχαν φροντίσει εγκαίρως να προμηθευτούν τις απαραίτητες άδειες και η μόνη «καταστροφή και λεηλασία» που επέφεραν ήταν να ξεριζώσουν την φτερίνα που βασανίζει τις ρίζες των δέντρων»
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ ΤΟ ΔΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
31 7 2011
Την Κυριακή το βράδυ συνεδρίασε το Δ.Σ. Αρχαίας Ολυμπίας.
Εκ μέρους του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Χρήστου Δρακόπουλου τέθηκαν τα ερωτήματα-παρατηρήσεις σχετικά με την «νομιμότητα της λειτουργίας του μουσικού φεστιβάλ στο Κούμανι», καθώς και «το πώς η δημοτική αρχή «διαχειρίζεται» το φεστιβάλ» κτλ
Απαντώντας ο δήμαρχος τόνισε «η άδεια του μουσικού φεστιβάλ δόθηκε όπως προβλέπει η νομοθεσία σχετικά με την αδειοδότηση και λειτουργία των καταστημάτων. Ο ιδιώτης εξασφάλισε τις απαραίτητες εγκρίσεις από τον Ε.Ο.Τ. και την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας, άρα ο δήμος έπραξε όπως επιτάσσουν οι αρμοδιότητές του. Από κει και πέρα αν προκύψει κάποια παράβαση π.χ. υγειονομικού ενδιαφέροντος τότε τα αρμόδια όργανα του κράτους μπορούν να παρέμβουν».
ΚΑΙ ΤΩΡΑ (!!), ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΣ, ΕΝΩΠΙΩ…
Τώρα, που έπεσε ο κουρνιαχτός και καταλάγιασαν τα πάθη…
Τώρα, που έπεσε ο πέπλος του μυστηρίου…
Τώρα, που οι ασπάλακες βγήκαν από την «τρούπα» τους…
Τώρα, που στην «Φεστιβάλ εποχή» η κοσμογονία ήρθε στα γύρω χωριά…
Τώρα, που στην μετά «Φεστιβάλ εποχή» θα έρθει πλέον η σωτηρία του δάσους…
Λοιπόν τώρα,
Εμείς οι απλοί και καταφρονεμένοι «αιπόλοι» (στην Παπαδιαμαντική διάλεκτο=γιδοβοσκοί) της, επίσης καταφρονεμένης, κοινωνικής προσφοράς και δράσης,
Εμείς οι διαπράξαντες κατά τους επικριτές μας την «γενική κατακραυγή κατά του Φεστιβάλ»,
Εμείς που «όψιμα κοπτόμεθα», επίσης κατά τους επικριτές μας για την προστασία του δάσους,
Εμείς βγάλαμε τα παρακάτω συμπεράσματα και διαπιστώσεις που ΤΟΛΜΑΜΕ να θέσουμε ενώπιον της αδέκαστης λαϊκής σκέψης και γνώμης, αλλά και στις αρμόδιες Αρχές της συντεταγμένης Πολιτείας. Αν χρειαστεί βεβαίως και με νομική ή κοινωνική-ελεγκτική τεκμηρίωση.
Πρώτα τα ΓΕΝΙΚΑ: (που αφορούν αυτό καθ΄ αυτό το Φεστιβάλ)
1ον: Το Φεστιβάλ έγινε. Μπορεί να μην ήταν «θηριώδες» (όπως διαφημίστηκε) αλλά σε περιορισμένα πλαίσια (ούτε οι 250 καλλιτέχνες ήρθαν, ούτε …οι δυο θεοί παρουσιάστηκαν -ο Πάνας και η Άρτεμις τους κοίταγαν από ψηλά απορημένοι), ούτε το μέγα πλήθος συνέρρευσε (που προφανώς ανέμεναν). Εμείς δεν είχαμε και δεν έχουμε τίποτα με τους διοργανωτές. Έμποροι είναι οι άνθρωποι, τη δουλειά τους κάνουν, ίσως να προσφέρουν ή «πωλούν» το δικό τους πολιτιστικό προϊόν (που σε άλλους αρέσει ή δεν αρέσει). Η δική μας διαμαρτυρία άλλους είχε αποδέκτες και αλλού στόχευε. Και πιστεύουμε, ότι τον βρήκαμε τον στόχο.
2ον : Το Φεστιβάλ σε τοπικό επίπεδο έγινε …«στα μουλωχτά». Ενώ η Αθήνα και Θεσ/νίκη είχαν κατακλυσθεί από αφίσες, στο μέρος που έγινε ούτε ένα πανό, ούτε μια αφίσα. Μόνο κάτι ταμπελίτσες χειρόγραφές και ο αξιότιμος κ. σεκιουριτάς κέρβερος στη είσοδο του δάσους, έδινε το στίγμα της …μουσικής πανδαισίας, στο βάθος και ο ταμίας του εισιτηρίου στη θέση του. Δεν ξέρουμε αν αυτό το «μουλωχτά» οφείλεται στη υποτιθέμενη «γενική κατακραυγή» -που μας καταμαρτυρούν οι θαυμαστές- και μαζεύτηκαν στα τέσσερα ή είχε κάποια σκοπιμότητα. Ίσως για φέτος να ήταν η «πρόβα τζενεράλε» για μελλοντικές δόξες στο άτυχο δάσος…
3ον: Το Φεστιβάλ, αν πέτυχε ή δεν πέτυχε δεν το ξέρουμε γιατί δεν πήγαμε (πιστεύουμε προς το παρόν, τους ανωτέρω θαυμαστές). Εκείνο που είδαμε στη Δίβρη ήταν, να κυκλοφορούν κάποιοι (κυρίως ασχολούμενοι με «έργα», κόντρα στον επιδιωκόμενο σκοπό του πολιτισμού που επαγγέλλονται οι θαυμαστές του Φεστιβάλ) με τα πορτοκαλί φωσφορίζοντα βραχιολάκια στο χέρι, δίκην μαρκαρισμένων γιδοπροβάτων με τα ενώτια (σκουλαρίκια) ή τα νεογέννητα των μαιευτηρίων για να μη τα μπερδέψουν ή ακόμη και με τους τουρίστες των μεγάλων ξενοδοχείων που τα φορούν για να πίνουν αλκοόλ απεριόριστα… Πάντως, συνέθεταν μια θλιβερή εικόνα.
4ον: Το Φεστιβάλ, μας λένε οι παραπάνω υποκινητές, αβανταδόροι και θαυμαστές ότι γέμισε λεφτά τις τσέπες Κουμαναίων, Γιαρμεναίων και Κακοταραίων (κρίμα που δεν συμμετείχαν στο τσιμπούσι και οι άλλοι γύρω φτωχοί από την άγονη ορεινή Ηλεία και την απέναντι ευρωπαϊκή Γορτυνία, κρίμα γιατί θα γλίτωναν τις συνέπειες του Μνημονίου…). Μόνο που δεν μας είπαν ότι εκείνοι που νοίκιασαν τον ανοιχτό χώρο και τσέπωσαν κάπου 5.000 Ευρώ, είναι οι πρώτοι που έχουν κατακρεουργήσει το έρμο το δάσος διαχρονικά, κόβοντας εκατοντάδες δρυς για το παραδώσουν τώρα στους επελάσαντες απρόσκλητους «βαρβάρους» (για τον όρο παραπέμπω στην αρχαία ελληνική γραμματεία).
5ον: Το Φεστιβάλ, αν άφησε ή δεν άφησε κατάλοιπα και καταστροφές στο δάσος θα το μάθουμε. Αν (όπως συνήθως γίνεται σε παρόμοιες εκδηλώσεις) επεκράτησαν κάποιοι εκστασιασμοί ή ψυχοαπολαυστικές αποδράσεις ή αλκοολοκατανύξεις επίσης θα το μάθουμε. Όσον αφορά το πρώτο, το θυμόσοφο «λαγός την φτέρην έκοβε κακό του κεφαλιού του» με την μεταφορική έννοια και αν εθίγη το δάσος θα το δείξει η αυτοψία και θα φανεί στο τέλος. Ως προς το δεύτερο, εμείς δεν είμαστε παιδονόμοι ούτε ηθικίζοντες, απλά πρεσβεύουμε ότι αυτά δεν έχουν θέση μέσα στο δάσος των Κενταύρων και των Δρυάδων και Αμαδρυάδων νυμφών…
6ον: Το Φεστιβάλ (όπως αποδεικνύεται περίτρανα από το περιεχόμενο των Ιστοσελίδων τους), κατά τους εμπνευστές και υποκινητές του έτυχε της «κατακραυγής», εννοώντας προφανώς εμάς που δήθεν «όψιμα κοπτόμεθα για την προστασία του δάσους». Εδώ αξίζει να γελάσουμε. Για ποια κατακραυγή μιλάνε; Η αδύνατη φωνή μας (η δική μας και του κ. Δημ. Κανελλόπουλου) ούτε καν ψιθυρίστηκε. Πουθενά δεν δημοσιεύτηκε το παραμικρό. Ούτε στις εφημερίδες, ούτε στο ραδιόφωνο ούτε καν στην τολμηρή Ιστοσελίδα ΟΡΕΙΝΗ ΗΛΕΙΑ του φίλου και συνειδητού ενεργού πολίτη Ανδρέα Αθανασόπουλου. Πουθενά, επομένως προς τι η λεγόμενη «κατακραυγή». Ίσως γίνει αυτό που φοβόσαστε. Λίγη υπομονή. Ως προς εμάς τους …«όψιμους προστάτες του δάσους», δεν ξέρουμε αν μπορούμε να προστατεύουμε τα δάση μας (με τα ελάχιστα όπλα που διαθέτουμε), ένα είναι σίγουρο ότι θα γίνουμε ο εφιάλτης σε όσους τα επιβουλεύονται…
Και τα ΕΙΔΙΚΑ: (που αφορούν τις υπεύθυνες, αρμόδιες και εμπλεκόμενες Αρχές)
7ον: Το Φεστιβάλ της Φολόης είχε άραγε νόμιμη άδεια για την πραγματοποίησή του; Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας ( και όχι του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως ψευδώς γράφει η Ιστοσελίδα, βλ. ανωτέρω -απλά στις 31 Ιουλίου, ενώ τέλειωνε το Φεστιβάλ έγινε ενημέρωσή του!...) «είχε τις απαραίτητες εγκρίσεις από τον Ε.Ο.Τ. και την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας» που ο Δήμος Αρχ. Ολυμπίας δέχτηκε (!!!). Είχε, λέει, άδεια το Φεστιβάλ «ως Κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος» (sic!)… Και αφού είχαν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες άδειες, γιατί οι παραπάνω Υπηρεσίες και Αρχές (Υπουργείο Τουρισμού, Περιφέρεια, Δήμος) δεν μας απάντησαν να ηρεμήσουμε και μείς, όταν τους προκαλέσαμε επισήμως;
8ον: Θα σας πούμε μεις γιατί δεν απάντησαν από τις 18 Ιουλίου που τους ρωτήσαμε αλλά απαντάνε εκ των υστέρων, με μια ψευδέστατη Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Δήμου μας. Απλούστατα: α) Γιατί ο ΕΟΤ, δεν είχε καμιά δουλειά και αρμοδιότητα να δώσει άδεια για την κατασκήνωση και εγκατάσταση μέσα στο δάσος (παρά μόνο ενδεχομένως για τα μουσικά σύνολα) β) Γιατί ο Αντιπεριφερειάρχης Ν. Ηλείας κ. Καφύρας που έδωσε άδεια (αν έδωσε) δεν πήρε την έγκριση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτ. Ελλάδος και γ) Γιατί ο Δήμαρχος Αρχ. Ολυμπίας κ. Κοτζιάς που έδωσε άδεια δεν πήρε την έγκριση του Δημοτικού του Συμβουλίου… Μάλιστα την παραμονή του Φεστιβάλ, τόσο ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αρχ. Ολυμπίας κ. Παπαηλιού, όσο και υπεύθυνος Τύπου του Δήμου κ. Μαρκόπουλος (που συνέταξε και το άνω δελτίο!) διαβεβαίωναν ψευδέστατα ότι τέτοια άδεια από τον Δήμο ποτέ δεν δόθηκε (στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου τα ονόματα των έγκριτων δημοτών που τους ρώτησαν)
9ον: Η κατ΄ εξοχήν αρμόδια Αρχή για να χορηγήσει άδεια για το Φεστιβάλ, ήταν το Δασαρχείο Πύργου και οι Υπηρεσίες Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ γιατί το δάσος της Φολόης είναι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και περιοχή χαρακτηρισμένη ΝΑΤΟΥΡΑ 2000. Όμως σύμφωνα με επίσημες διαβεβαιώσεις τόσο του Δασαρχείου Πύργου όσο και της Επιθεώρησης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ τέτοια άδεια δεν δόθηκε.
Τέλος, εμείς οι απλοί πολίτες με τις μικρές μας δυνάμεις, αφού θα περιμένουμε τις κατά Νόμον απαντήσεις των επίσημων Κρατικών φορέων στις οποίες απευθυνθήκαμε, αλλά και την έρευνα σε βάθος που διεξάγει η Ειδική Γραμματέας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος κ. Μαργαρίτα Καραβασίλη, θα πράξουμε το καθήκον μας στο ακέραιο.
ΣΩΤ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
15 σχόλια:
makari na ginontai tetoia festival sunexeia ston topo mas.o kosmos pou phge ekei phge na diaskedasei k na apeleu8wrwthei ap thn ka8hmerinothta. anti na xairomaste poy ema8an k sthriksan oikonomika ta xwria mas oi episkeptes, ginomaste h8hkologoi k kaxupoptoi. An nomizete pws to dasos ths folohs einai mono gia klarina poto kai faghto thn mera ths ergatikhs prwtomagias me tous politikous na gurofernoun kai sunama na akougontai ta onomata tous sta mikrofwna tote eiste epilektika eksuxronistes...
Εκ των υστέρων κύριε Αθανασόπουλε! Εκ των υστέρων... Τί κρίμα!
Δημήτρης Κανελλόπουλος
Ομολογώ πως είμαι ένοχος κύριε Κανελλόπουλε, Ναι το ομολογώ. άλλωστε ο καθένας εύκολα πείθεται ότι ο μόνος ένοχος είναι ένας διαχειριστής μιας ιστοσελίδας, ιδιαίτερα στον τόπο μας δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για αυτό.
Ο διαχειριστής μιας ιστοσελίδας, αγαπητέ κ. Αθανασόπουλε και μάλιστα μιας σαν την δική σας, είναι φορέας ενημέρωσης. Γνωρίζει ότι πρέπει να ενημερώνει άμεσα και για την μια και για την άλλη θέση. Αυτό είναι δημοκρατία. Αυτό το κάνατε μέχρι τώρα σχεδόν επιτυχώς. Στην περίπτωση όμως του "θηριώδους" (ποσοτικώς εννοείται) φεστιβάλ., κωφεύσατε μέχρι τέλους στις καταγγελίες του "γραφικού" κατά πολλούς γελοίους της περιοχής, του αγωνιστή Σωτήρη Σωτηρόπουλου. Δεν αναφέρατε τίποτε όλες τις μέρες και μόλις τέλειωσε το φεστιβάλ, δημοσιεύσατε μια από τις πολλές επιστολές του. Γιατί; Φοβηθήκατε αυτούς που σε άλλους καιρούς θα τους λέγατε φορείς της παγκοσμιοποίησης; Ή τους λυπηθήκατε που κάνανε έξοδα και δεν θα κόβανε εισιτήρια οι δόλιοι; Κύριε Αθανασόπουλε, η σιωπή είναι συνενοχή. Και να ξέρετε, αυτό που έγινε φέτος ως πρόβα τζενεράλε, θα πνίξει τον τόπο τα επόμενα χρόνια. Τα παιδιά μας κύριε Αθανασόπουλε θα βιώσουν τις συνέπειες. Και κάτι άλλο: όσο και να δημοσιεύουμε κείμενα υπέρ των "αγανακτισμένων" δεν εξιλεωνόμαστε όταν σιωπούμε για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που απειλούν το δάσος. Υποστηρίζουμε δηλαδή το βαθύ σύστημα της αμερικανοκρατίας και του ΒΑΘΕΩΣ ΠΑΣΟΚ από την πίσω πόρτα. Αυτά και με συμπάθεια βέβαια. Γιατί σας θεωρώ έντιμο άνθρωπο.
Με τιμή
Δημήτρης Κανελλόπουλος
Όταν κάποιος σε κατηγορεί ότι κάνεις μόνο ό,τι θέλεις εσύ, συνήθως εννοεί ότι δεν κάνεις ό,τι θέλει αυτός.
Μανώλης Δουκίδης, Συγγραφέας
Αγαπητέ φίλε Δημήτρη, τον Κ. Π. που συκοφαντεί παραπάνω ο κοινός μας «φίλος» αγωνιστής, δεν σε ενοχλεί; Αν φωτογράφιζε τον Δ. Κ. ως κουκουλοφόρο, εμένα θα με ενοχλούσε και πολύ μάλιστα.
Τα άλλα θέματα που θίγεις, θα βρεθεί χρόνος να τα συζητήσουμε κατ’ ιδίαν.
Φιλικά
Κώστας Παπαντωνόπουλος
Υ.Γ. Κοίταξε εδώ: http://oreini-ileia.blogspot.com/2011/08/h.html
Αγαπητέ Ανδρέα
Τι κρίμα!!.. ένας αρκετά πολιτισμένος διάλογος μεταξύ εσού και του εκλεκτού σπάνιου συμπολίτη εκ Νεμούτας κ. Δημ. Κανελλόπουλου να καταλήγει στο απίθανο δηλητηριώδες έκτο σχόλιο του κ. Κώστα Παπαντωνόπουλου που εμπλέκει εμένα ότι δήθεν τον συκοφαντώ ως "κουκουλοφόρο" σε απάντηση χιουμοριστικού σχολίου για άλλο θέμα, όταν μιλώ για τον "πάτερ Ανώνυμο κουκουλοφόρο"...
Λοιπόν, ο αναφερόμενος Κ.Π. δεν είναι ο κ. Κώστας Παπαντωνόπουλος αλλά αλλος "καπαδόκης" (και μάλιστα "μορφωμένος") από άλλο χωριό που χυδαιολογεί ανερυθριάστως πλειστάκις εναντίον μου μέσω των φιλόξενων ιστοσελίδων, φορώντας την επονείδιστη κουκούλα... Ας μη ανησυχεί ο κ Κωστ. Παπαντων., η αγωγή η παιδεία μου και η προσωπική ιστορία μου δεν θα μου επέτρεπαν να συκοφαντώ τον όποιονδήποτε. Αν το καταλαβαίνει καλώς, αν όχι ας τραβήξει το δρόμο του και τις φαντασιώσεις του. Δεν φταίω εγώ...
Σωτ. Σωτηρόπουλος ΔΙΒΡΗ
Με εσάς αγαπητέ κύριε Κ.Π., δεν έχω πλέον να συζητήσω απολύτως τίποτε. Για να έχω ήσυχη και την συνείδησή μου απέναντι σε σας που είστε πανεπιστήμων και γνωρίζετε τα πάντα. Άλλωστε εγώ τί είμαι μπροστά σας! Προσκυνώ το μεγαλείο της γνώσεώς σας. Με το Αθανασόπουλο όμως, που νομίζω ότι δεν χρειάζεται τις πολύτιμες νομικές σας γνώσεις (πέρα από τις ιστορικές, πολιτικές οικονομικές και άλλες χα, χα, χα) δεν θα μου υποδείξετε εσείς τί διάλογο θα έχω. Τον Αθανασόπουλο, δεν τον βάζω στο σωρό μαζί σας. Τώρα όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς, προφανώς δεν θα λάβω υπόψη μου την "νοοτροπία σας" σε σχέση με το ποιός είναι ή όχι αγωνιστής. Χαρτιά κοινωνικών φρονημάτων δεν χρειάζονται πλέον. Με το αίμα της τα κατήργησε η Αριστερά.
Σας ευχαριστώ και μην με ξαναενοχλήσετε. Ασχοληθείτε με το επόμενο έργο σας μέσα στην Κάπελη.
Και κάτι τελευταίο αγαπητέ κύριε: Αν αισθάνεστε ότι κάποιος σας συκοφαντεί, να καταφύγετε στη δικαιοσύνη. Αν δεν το πράξετε κάτι συμβαίνει.
* Η λέξη αγωνιστής, έχει συγκεκριμένο περιεχόμενο. Άνοιξε κανένα λεξικό, δεν κάνει κακό!
Δημήτρης Κανελλόπουλος
Ευχαριστώ τον κ. Σωτηρόπουλο για τη διευκρίνιση.
Ευχαριστώ επίσης τον κ. Κανελλόπουλο για τους χαρακτηρισμούς και τα καλά του λόγια. Θα του θυμίσω μόνον, ότι μέχρι πρότινος με αποκαλούσε αδελφό, δίνοντάς μου μάλιστα και το φιλί. Να του θυμίσω ακόμη, ότι ποτέ δεν τον έψαξα και τις λίγες φορές που έτυχε να συναντηθούμε ήταν πάντα με πρωτοβουλία του στην έδρα μου.
Αγαπητέ φίλε Ανδρέα, ζητώ συγνώμη από τη φιλόξενη ιστοσελίδα σου που έγινα αφορμή διενέξεων και υπόσχομαι να μην επανέλθω. Ο καθείς εδώ γράφει την ιστορία του και οι αναγνώστες γνωρίζουν να κρίνουν και μάλιστα αυστηρά. Όπως σου έχω τονίσει αρκετές φορές, δεν μας περισσεύει κανένας από τους ανθρώπους που ασχολούνται με την Ορεινή Ηλεία.
Κ. Παπαντωνόπουλος
πραγματικά νιώθω άσχημα που η συγκεκριμένη ανάρτηση έφερε τόση αναστάτωση σε όλους μας. όταν ξεκίνησα την ιστοσελίδα πριν 4 χρόνια περίπου,το μόνο που ήθελα να καταφερω , ήταν να έρθουμε ολοι πιο κοντά στον τόπο μας, να αναδείξουμε όλη τη φυσιογνωμία της περιοχής μας, την ιστορία της, τον πολιτισμό της, τη φύση, τους ανθρώπους και τις δραστηριότητές τους . ,...να τον αγαπήσουμε ακόμα πιο πολυ... και ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ .....Η φύση πραγματικά χάρισε απλόχερα την ομορφιά σ' αυτό τον τόπο και πρέπει ολοι να παλέψουμε για να τον διατηρήσουμε...οπως ειπε και ο Παπαντωνόπουλος ο Κώστας κανείς δεν περισσεύει...η Ορεινή Ηλεία μας χρειάζεται όλους εμας τους ενεργούς θέλω να πιστεύω πολίτες...και ας έχουμε φάει οι πιο πολλοί "την πετριά στο κεφάλι" όπως γράφει στο profil του ο κ.Σωτηροπουλος.
κύριε Κανελλόπουλε είναι τόσα αυτά που εχω ακούσει για εσας απο τον Κώστα, απο τον κύριο Σωτήρη και απο τον Νίκο τον Σιακκουλη , που πραγματικά είναι σαν να σας ξέρω χρόνια (εχω διαβάσει και κάποιες ποιητικές συλλογές και κάποια μικρά διηγήματά σας)... ένα να ξέρετε, ποτέ δεν φοβήθηκα να δημοσιεύσω οτιδήποτε και σας εξήγησα παραπάνω τους λογους που για πρωτη φορα δεν δημοσίευσα κάτι(ελπίζω να είναι η τελευταία).... δεν λέω μπορεί να έχω κάνει λάθος, αλλα μπαίνοντας στο χώρο του φεστιβάλ ένιωσα σαν να μουν στο φεστιβάλ του Γούντστοκ
που για λίγες μέρες είλκυσε το ενδιαφέρον όλων όσοι πίστευαν ότι ο πλανήτης μπορούσε να γίνει ένα καλύτερο μέρος, με όσες δυνάμεις και αν διέθεταν, και το τε υπήρχε κάποιος διοργανωτης.... τώρα για σκουπίδια πραγματικά δεν ειδα την αναρτηση στο ilialive, αν οι διοργανωτές έριξαν σκουπίδια σε καποιο ρεμα κτλ να λογοδοτήσουν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά ....παντως μην ξεχνάτε ότι λίγα είναι αυτά που μας χωρίζουν, πολλά αυτά που μας ενώνουν ....
ΕΤΣΙ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΌΣ;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΞΙΦΗ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΕΛΟΣ.
Αυτοί είναι οι δήθεν πνευματικοί άνθρωποι της βόρειας ορεινής Ηλείας.
Σκεφθείτε τους αγράμματους.
Α ΜΕΡΟΣ ΣΧΟΛΙΟΥ
Αγαπητέ κ. Αθανασόπουλε, η θερινή ραστώνη και η απουσία από την βάση μου λόγω διακοπών μ’ έκανε να χάσω τη συνέχεια για μερικές μέρες. Σήμερα το πρωί ευρισκόμενος στην πρωτεύουσα του Μωρηά, κατάφερα να διαβάσω την συνέχεια των σχολίων που προκάλεσε η γνώμη μου για την στάση σας έναντι του «Θηριώδους πολυφεστιβάλ» που διεξήχθη στο δάσος της Φολόης. Κύριε Αθανασόπουλε σε εσάς απευθύνθηκα. Με θάρρος και ευγένεια, λόγω της διαφωνίας μου με την στάση που κρατήσατε συνολικά στο δικό σας site. Μου απαντήσατε και σας ανταπάντησα υπερασπιζόμενος τον κ. Σωτήρη Σωτηρόπουλο “αγωνιστή”. Αγαπητέ κ. Αθανασόπουλε, για να μπορούμε να συνεννοηθούμε: ποιος είναι αγωνιστής; Είναι αυτός που αγωνίζεται για τα δικαιώματα του κοινωνικού συνόλου. Ε, λοιπόν ο κ. Σωτηρόπουλος, υπήρξε επί σειράν ετών συνδικαλιστής, εκπρόσωπος των εργαζομένων μεγάλης νοσοκομειακής μονάδας του Πειραιά. Εκτός τούτων, την δεκαετία του εξήντα υπήρξε μαχητικό στέλεχος του νεολαιίστικου κινήματος, συναγωνιστής με τον Νίκο Κωνσταντόπουλο και με μια σειρά άλλους επώνυμους και ανώνυμους πολιτικούς που αντέδρασαν στην δικτατορία των συνταγματαρχών, όπως και ο ίδιος ο Σωτήρης Σωτηρόπουλος. Αμέσως υπήρξε σχόλιο επί των παραπάνω και μάλιστα συκοφαντικό (ως προς τον κ. Σωτηρόπουλο) από τον κ. Κ. Παπαντωνόπουλο, όπου με αποκαλεί “αγαπητέ Δημήτρη”. Το παραθέτω ακριβώς:
Αγαπητέ φίλε Δημήτρη, τον Κ. Π. που συκοφαντεί παραπάνω ο κοινός μας «φίλος» αγωνιστής, δεν σε ενοχλεί; Αν φωτογράφιζε τον Δ. Κ. ως κουκουλοφόρο, εμένα θα με ενοχλούσε και πολύ μάλιστα.
Τα άλλα θέματα που θίγεις, θα βρεθεί χρόνος να τα συζητήσουμε κατ’ ιδίαν.
Φιλικά
Κώστας Παπαντωνόπουλος
Υ.Γ. Κοίταξε εδώ: http://oreini-ileia.blogspot.com/2011/08/h.html
Δεν γνωρίζω τι εννοεί ο κ. Παπαντωνόπουλος, ούτε μ’ ενδιαφέρει αυτό το παιχνίδι της καχυποψίας. Το ξέρω αυτό το παιχνίδι καλά. Ξέρω πώς δημιουργούμε υπόνοιες για τον άλλον και τον εξοντώνουμε πολιτικά. Αυτή η πολιτική πρακτική με εξοργίζει. Ο άλλος, είναι άλλος, κύριε Αθανασόπουλε! Και τον αντιμετωπίζουμε με θέσεις, όχι με υπόνοιες και υποψίες.
Κατόπιν, σε επόμενο σχόλιο του κ. Παπαντωνόπουλου, όπου κάνει στροφή 180ο, ευχαριστεί τον κ. Σωτηρόπουλο για την “διευκρίνιση” που του έδωσε και που δεν γνωρίζω ούτε μ’ ενδιαφέρει που αναφέρεται, με αποκαλεία από “αγαπητό φίλο Δημήτρη”, Κύριε Κανελλόπουλε κ.λπ, κ.λπ…
Σας ζητώ συγγνώμη κ. Αθανασόπουλε για την κατάχρηση του χώρου. Θέλω να δώσω κάποιες διευκρινίσεις:
α. σε καμιά περίπτωση δεν κάνω χαρακτηρισμούς στη ζωή μου πολλώ δε μάλλον στο σχόλιο μου, στο οποίο, για να βοηθήσω τον κ. Κ.Π. να το καταλάβει, κρίνω. Δεν χαρακτηρίζω.
β. δεν είναι κακό να πηγαίνεις στην έδρα κάποιου, ούτε είναι κακό να τον εκτιμάς και να τον αγαπάς και να τον θεωρείς φίλο. Προφανώς τέτοιοι λόγοι με οδήγησαν στην επαγγελματική έδρα του κ. Κ.Π. Και βεβαίως, να του πάω το περιοδικό μου το ΟΡΟΠΕΔΙΟ, όταν κυκλοφορούσε. Κυρίως αυτό ήταν η αφορμή. Κι ακόμη μερικές φορές (δύο τουλάχιστον) που πήγα για να αντικαταστήσω ηλεκτρονικά εξερτήματα (τηλεκοντρόλ), για τα οποία είμαι υπόχρεος ένεντι του κ. Κ.Π. Κι εγώ όμως με την σειρά μου, αναγνωρίζοντας την γενναιοδωρία του, δεν του πούλησα το περιοδικό, του το δώρισα.
γ. Και βέβαια εγώ τον έψαξα τον κ. Παπαντωνόπουλο πρώτος. Βλέποντας την ιστοσελίδα του, ενθουσιασμένος για την καλή δουλειά που κάνει σε σχέση με την προβολή του τόπου, προσπάθησα να τον βρω και να γνωριστώ μαζί του. Και λέω: την καλή δουλειά που κάνει, γιατί αυτό του το αναγνωρίζω πέρα από μερικές διαφορές στην αντίληψη για το τι είναι ιστορία και ποιος είναι ο ιστορικός, γιατί όντως το site του βοηθάει πολύ την περιοχή. Ωστόσο κύριε Αθανασόπουλε, παρατηρείστε τι γράφει ο κ. Κ.Π. στο site ΑΝΤΡΩΝΙ:
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ:
H ιδέα της διοργάνωσης του φεστιβάλ ξεκίνησε τον περασμένο φθινόπωρο από την ιστοσελίδα antroni.gr
Ενημερώθηκα από τους διοργανωτές για τις σκέψεις τους και δεν βρήκα κανένα λόγο να μην πραγματοποιηθεί το διεθνές φεστιβάλ στις Χαραγές, περιοχή της κτηματικής περιφέρειας του Αντρωνίου. Έγκαιρα επισκέφτηκαν το χωριό μας και ήλθαν σε επαφή με τους ιδιοκτήτες γης, προκειμένου να ενοικιάσουν τα χωράφια που τους ενδιέφεραν. Οι συμπατριώτες μου ζητούσαν υπέρογκα ποσά με αποτέλεσμα οι διοργανωτές του φεστιβάλ να στραφούν προς το γειτονικό μας χωριό Κούμανι. Πιστεύω ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως αφετηρία για τη διάσωση του δάσους από την παράνομη υλοτομία και την αυθαίρετη καταπάτηση.
Προσέφερα στους διοργανωτές φωτογραφικό υλικό και ότι άλλο μου ζητήθηκε, για την προβολή και διαφήμιση της περιοχής μου. Εύχομαι η εκδήλωση να λειτουργήσει στα πλαίσια της νομιμότητας και να στεφθεί με μεγάλη επιτυχία.
Κ. Παπαντωνόπουλος
Υ.Γ. Oι απόψεις μου είναι εντελώς προσωπικές και δεν σχετίζονται σε καμία περίπτωση με τον Σύλλογο Προστασίας της Φύσης και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς "Ωλονός", που τυγχάνει να είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου.
Αυτό κύριε Αθανασόπουλε, είναι μια ομολογία και ταυτοχρόνως μια προσπάθεια να προλάβει τυχόν αντίθετες απόψεις περί του φεστιβάλ (πράγμα απίθανο) μέσα στο σύλλογο Ωλονό. Προσωπικά κ. Αθανασόπουλε, δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον κ. Κ.Π. Μου είναι αδύνατο να πιστέψω, πώς οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν μερικά πράγματα κι όμως έχουν γνώμη για όλα! Η ιστορία, θα δικαιώσει τον κ. Παπαντωνόπουλο. Το εύχομαι. Άλλωστε οι άλλοι, οι γραφικοί, αυτοί που δεν είναι με την ανάπτυξη που ονειρεύεται ο κ. Παπαντωνόπουλος κόντρα στους “κακούς” Αντρωναίους που είναι κι ακριβοί, δεν έχουν καμιά τύχη τώρα. Ίσως μετά από εκατό χρόνια, όταν θα αναρωτιούνται οι άνθρωποι: Ρε σύ, αλήθεια υπήρχε δάσος εδώ κάποτε; Ίσως τότε να ανατρέξει κανείς στον τύπο και να τους ψάχνει. Ωστόσο, αναγνωρίζω ότι αυτοί οι γραφικοί θα έχουν χάσει το παιχνίδι. Ούτε ο Σωτηρόπουλος, ούτε ο Κανελλόπουλος θα έχουν προτομή πλάι στον ήρωα Γιαννιά! Οι υποστηρικτές της «ανάπτυξης» όμως, είναι βέβαιο πως θα έχουν κερδίσει τη θέση τους έναντι της ιστορία.
Όσον αφορά τη δική σας θέση κ. Αθανασόπουλε, ότι δεν περισσεύει κανείς όταν πρόκειται για το καλό του τόπου, συμφωνώ απολύτως. Το τι σας έχουν πει για μένα δεν το πολυεμπιστεύομαι. Πάντως ευχαριστώ τους ανθρώπους που σας είπαν καλά λόγια για μένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνώ με όσα λένε ή όσα κάνουν. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ, ΗΤΟΙ Ο
...ΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ, ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΜΑ ΔΕΝ ΕΝΤΡΕΠΕΣΘΕ!
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΞ ΥΜΩΝ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΣΥΝΕΒΡΕΘΕΙΤΕ ΝΑ ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΙΡΕΣ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ "ΦΤΕΡΙΝΑ"
Δημοσίευση σχολίου