p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Η Ν.Α ΗΛΕΙΑΣ ΣΥΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

Ο Αντινομάρχης Ευγένιος Μπαλκάμος συμμετείχε , την Πέμπτη 24 Ιουνίου στην Αθήνα στην συγκέντρωση που πραγματοποίησαν  η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις(Μεσσηνίας ,Ηλείας  κλπ ) οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης , τα Εργατικά Κέντρα, τα Επιμελητήρια, οι οικολογικές κινήσεις και κάτοικοι της Πελοποννήσου με κεντρικό αίτημα  «Να μην κλείσει ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο.»
Ο Αντινομάρχης Ευγένιος Μπαλκάμος , μετέφερε στους συγκεντρωθέντες τις θέσεις της Νομαρχίας και του Νομαρχη Ηλειας Χ. Καφύρα που είναι :
·         Επειδή η  Ηλεία εμφανίζει υστέρηση στις παραγωγικές υποδομές, γιατί βασικά δίκτυα, παρά τις βελτιώσεις και τις αναβαθμίσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, δεν έχουν ολοκληρωθεί, όπως ο κύριος οδικός άξονας (Ολυμπία οδός) όσο και οι βασικοί κάθετοι άξονες, οι βασικές πύλες εισόδου και ιδιαίτερα τα λιμάνια Κυλλήνης και Κατάκολου και το αεροδρόμιο Ανδραβίδας (μετατροπή του υφιστάμενου στρατιωτικού και σε πολιτικό) δεν έχουν ολοκληρωθεί.
·         Η αναβάθμιση  και όχι η παύση λειτουργίας της Σιδηροδρομικής Γραμμής Πατρών - Πύργου - Ολυμπίας αποτελεί, όπως κάθε βελτίωση των υποδομών στον τομέα των μεταφορών, προαπαιτούμενο για την ανασυγκρότηση και ανάπτυξη των πολύπαθης Ηλειας.
·         Να παραμείνουν τα τωρινά δρομολόγια ως έχουν  και να υπάρξει μέριμνα βελτίωσης των δρομολογίων αλλά και γενικότερη αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών στην Δυτική Πελοπόννησο.
·         Έχει διατυπωθεί αίτημα για άμεση συνάντηση του Νομαρχη Ηλειας Χ. Καφύρα  με τον Υπουργό  Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα        
Μετά την συγκέντρωση  ψήφισμα - απόφαση προς όλα τα κόμματα και προς το υπουργείο Μεταφορών  κατατέθηκε στη Βουλή ,με το όποιο  ζητείται  η διατήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, η επαναφορά όλων των δρομολογίων που καταργήθηκαν το 2009, η διατήρηση του προσωπικού για τη σωστή λειτουργία του σιδηροδρόμου, η κανονικοποίηση της γραμμής της Πελοποννήσου, η κατασκευή των τμημάτων Κόρινθος- Άργος-Ναύπλιο και Πάτρα-Πύργος-Ολυμπία κλπ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: