p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Ο ΤΑΡΖΑΝ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΗΛΕΙΑ!!!

Ο Ταρζάν εμφανίζεται μια μέρα εντελώς ξαφνικά σε ένα  χωριό της ΟΡΕΙΝΗΣ ΗΛΕΙΑΣ. Ένας χωρικός τον συναντά τυχαία στον δρόμο, και βλέποντάς τον ντυμένο έτσι περίεργα, τον ρωτά:
-Τι είσαι εσύ;
-Εγώ είμαι ο Ταρζάν, μπορώ και μιλάω με τα ζώα.
-Μπα! Λέει ο χωρικός κοροϊδευτικά, τι μου λες; Για πάμε στον σκύλο να δούμε θα συνεννοηθείτε; Πηγαίνουν μέχρι το μαντρί που είναι ο σκύλος, και αρχίζουν:
- Γαβ γαβ, ο σκύλος..
-Γαβ γαβ ο Ταρζάν…
- Τί σού είπε; ρωτάει ο χωρικός…


- Ε να, μου είπε ότι τον έχεις εδώ συνέχεια δεμένο, τον ταΐζεις αποφάγια, και τον πηγαίνεις μόνο μια φορά στους έξι μήνες για κυνήγι.

Ο χωρικός ψαρώνει…
- Για πάμε και στον γάιδαρο, λέει στον Ταρζάν.
Φτάνουν στο παχνί και ο Ταρζάν αρχίζει τα ίδια…
-Ιιιιαααα, ο γάιδαρος…
-Ιιιιαααα και ο Ταρζάν. Οπότε γυρίζει και λέει στον χωρικό:
- Λέει ότι τον φορτώνεις πολύ, ότι τον δέρνεις όταν δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα, και ότι τον ταΐζεις μόνο μία μπάλα σανό την εβδομάδα.Ο χωρικός έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό…Λίγο παραπέρα είναι και η κατσίκα… Ο Ταρζάν αρχίζει να της μιλάει, και πριν προλάβει η κατσίκα να κάνει το πρώτο “μπεεε”, πετάγεται ο χωρικός και λέει στον Ταρζάν:
- Μην την πιστεύεις την που**να, αυτή μου ρίχτηκε!
Ηθικό δίδαγμα;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: