p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Σπουδαία Ατομική Έκθεση ζωγραφικής Του Νίκου Αλειφερόπουλου στο Κατάκολο


Εικόνες που κάνουν τη ψυχή να ταξιδέψει.
Και η θάλασσα, και το Κατάκολο, όπως τότε... μέσα από την έντονα χρωματικά φορτισμένη ματιά του ζωγράφου Νίκου Αλειφερόπουλου.
Η ατομική του έκθεση φιλοξενήθηκε το Καλοκαίρι μέχρι τις 18 Αυγούστου στην Λάτσειο Αίθουσα, στο Κατάκολο, στο σπίτι που γεννήθηκε και μεγάλωσε ο Καπετάν Γιάννης Λάτσης και τελούσε υπό την αιγίδα της Εταιρείας Γραμμάτων και Τεχνών Πειραιά.
Ο καλλιτέχνης παρουσίασε 40 έργα του, μια ιδιωτική συλλογή που δεν διατέθηκε προς πώληση αλλά έδωσε την ευκαιρία στον επισκέπτη να γνωρίσει από κοντά στην ιδιαίτερη τεχνοτροπία του καλλιτέχνη.
Ανάμεσα σε αυτά, ξεχώρισαν έργα που έχει εμπνευστεί από την ιδιαίτερη πατρίδα της συζύγου του, το Κατάκολο, όπως ο Φάρος αλλά και το λιμάνι και εικόνες από το χωριό.

Ο Νίκος Αλειφερόπουλος γεννήθηκε το 1944, στο Μοσχάτο αλλά σε πολύ μικρή ηλικία εγκαταστάθηκε στον Πειραιά.
Είναι ζωγράφος αυτοδίδακτος, αλλά η περίπτωσή του είναι σπανιότατη για την κατηγορία αυτών των καλλιτεχνών. 


Κι αυτό διότι δε διδάχθηκε ποτέ από κανέναν τα μυστικά της εικαστικής δημιουργίας. Μόνος εντελώς, κατόρθωσε να αποκαλύψει τους τρόπους δημιουργίας και μάλιστα κατά τέτοια επιδεξιότητα ώστε πέτυχε τελικά να χειρίζεται τέλεια το ελαιόχρωμα, το υδατόχρωμα, τη σινική μελάνη, το μολύβι και να αναδείξει αισθητικά την ευστάθεια των σχημάτων και τη μαγεία των χρωμάτων της φύσης.
Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε ατομικές εκθέσεις στον Πειραιά, στον Πύργο, στην Αθήνα και την Λειβαδειά, ενώ έχει λάβει μέρος και σε ομαδικές εκθέσεις και έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις.
Ως προς τις τεχνοτροπίες που ακολουθεί, έκδηλη είναι η προτίμησή του προς τον νατουραλισμό, τον οποίο όμως υπερβαίνει συχνά και πλησιάζει τις πιο σύγχρονες μορφές, ενώ ξένη δεν του είναι κάποτε η τεχνοτροπία ναΐφ.

http://fonipeiraioton.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: